تماشای آثار «سینما حقیقت» بدون محدودیت زمانی، در خانه آنلاین جشنواره پانزدهم

تماشای آثار «سینما حقیقت» بدون محدودیت زمانی، در خانه آنلاین جشنواره پانزدهم

تماشای آثار «سینما حقیقت» بدون محدودیت زمانی، در خانه آنلاین جشنواره پانزدهم
۲۰ آذر ۱۴۰۰

افراد ثبت نام شده در پایگاه جشنواره به نشانی Panel.irandocfest.ir از ساعت ۱۸ امروز ۲۰ آذرماه تا پایان جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» می‌توانند تمام آثار این دوره را بدون محدودیت در خانه آنلاین جشنواره تماشا کنند.

به گزارش سایت خانه مستند و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، باتوجه به درخواست‌ فیلمسازان و اعضای صنوف سینمای مستند ایران، مبنی بر امکان دسترسی و فرصت بیشتر برای تماشای فیلم‌ها در خانه آنلاین جشنواره، دبیرخانه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» دسترسی به همه آثار بخش‌های مختلف ملی و بین‌الملل حاضر در این رویداد را از امروز شنبه ۲۰ آبان‌ماه، ساعت ۱۸ تا پایان جشنواره به ‌صورت کامل در خانه جشنواره آنلاین به آدرس irandocfest.ir فراهم کرده است.

این دسترسی فقط متعلق به آن دسته از اعضای صنوف، اهالی رسانه و صاحبان آثار (دوره‌های چهاردهم و پانزدهم) است که در پرتال جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

برای ورود به سامانه پس از ورود به سایت irandocfest.ir می‌بایست گزینه خانه جشنواره را انتخاب نموده و سپس با وارد کردن نام کاربری (ایمیل آدرس) و رمز عبور وارد خانه جشنواره شد. همچنین در صورت فراموشی رمز عبور، امکان بازیابی رمز عبور از طریق پیامک فراهم است.

همچنین امکان شرکت در نظرسنجی برای انتخاب بهترین مستند این دوره از نگاه تماشاگران، فقط در این سامانه فعال است.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از 18 آذرماه شروع شده و تا 25 آذرماه ادامه دارد.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید: