ساکنان سلمان فارسی به تماشای «من یک زنم» نشستند

ساکنان سلمان فارسی به تماشای «من یک زنم» نشستند

ساکنان سلمان فارسی به تماشای «من یک زنم» نشستند
۱۳ شهریور ۱۴۰۰

در ادامه اکران‌های استانی مستندهای «یکی از ما2» ساخته خانه مستند و سازمان هنری رسانه ای اوج ، مستند «من یک زن هستم» در روستای سلمان فارسی گنبد کاووس رونمایی شد.

مستند «من یک زنم» به کارگردانی یونس راشدی، روایت زندگی شیرزنی به نام خانم فاطمه لکزایی در روستای سلمان فارسی از توابع شهرستان گنبد کاووس استان گلستان است و مشکلات، پیگیری‌ها و اقدامات این بانو در مورد ارتقای سطح زندگی مردم روستای خود را به تصویر کشیده است.

مستند «من یک زنم» در مسجد این روستا و با حضور جمعی از مردم ، فرمانده پایگاه و حوزه مقاومت حمزه سیدالشهداء ، نماینده سازمان هنری رسانه اوج در استان گلستان اکران و از تلاش‌های فاطمه لکزایی تقدیر شد.

اکران مستند من یک زنم

مجموعه مستند «یکی از ما» درباره انسان هایی است که در مواجه با مشکلات جامعه خود دست روی دست نگذاشته بلکه به فکر چاره و عمل بوده اند. در این مستند به اینکه چگونه یک فرد یا گروه می تواند با مشارکت فعال و ایده های خلاقانه در زندگی خود و دیگران تغییرات مثبت ایجاد کند پرداخته می‌شود و در فصل دوم این مجموعه مستند موفق، داستان 12 کارآفرین که نسبت به شهر و دیار خود بی‌تفاوت نمانده‌اند روایت شده است.

مجموعه مستند «یکی از ما 2» روزهای پنجشنبه ساعت 12 از شبکه 3 سیما، روزهای دوشنبه ساعت 19:30 و تکرار آن روزهای جمعه ساعت 16 از شبکه افق سیما روی آنتن خواهد رفت.

مجموعه مستند «یکی از ما» به تهیه‌کنندگی عطا پناهی تولید شده در خانه مستند و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید:

user
حسین فعال

باسلام و سپاس از برنامه خوبتون، تلفن همراه خانم لکزایی رو می خواستم.
باسپاس

03 شهریور 1401