قهرمان «خون صلح» مهمان «فرمول یک» می‌شود/ یکی از 10 چهره مردمی 1400

قهرمان «خون صلح» مهمان «فرمول یک» می‌شود/ یکی از 10 چهره مردمی 1400

قهرمان «خون صلح» مهمان «فرمول یک» می‌شود/ یکی از 10 چهره مردمی 1400
۲۳ اسفند ۱۴۰۰

به گزارش سایت خانه مستند، حاج عباس عربی یکی از 10 چهره مردمی سال 1400 که از سوی هیات انتخاب برنامه «فرمول یک» انتخاب شده است، فردا سه‌شنبه 24 اسفندماه ساعت 23 مهمان ویژه این برنامه یک می‌شود.

مستند خون صلح به کارگردانی حمیدرضا مقصودی و تهیه‌کنندگی عطا پناهی که ساخت آن از سال ۱۳۹۷ تا ۱۳۹۹ به طول انجامید به زندگی حاج عباس عربی می‌پردازد که سال‌هاست در کرمانشاه و حتی دیگر شهرهای ایران، زندگی خود را وارد مسیری برای جلب رضایت خانواده مقتولان و عفو و بخشش قاتلان کرده است.

حاج عباس عربی که برای هدف والای بخشش و ترویج آن در جامعه به‌عنوان فرهنگی درست و انسانی تلاش می‌کند، در مستند خون صلح از سختی‌های رضایت‌گرفتن برای محکومان به اعدام و زندگی شخصی خود سخن می‌گوید.

این مستند که به تازگی در نهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ریگا در لتونی پذیرفته شده از محصولات خانه مستند است و و برای اولین بار در هجدهمین جشنواره تصویر سال رونمایی شد.

اکبر رجبی، رقیه رحمانی، سروش صلواتیان، عباس عربی، حسنه عفراوی، امید قبادی، ثریا مطهرنیا، حسین موسوی، نقی میرزایی و شرمین نادری ۱۰ چهره‌ معرفی شده از سوی هیئت انتخاب «فرمول یک» هستند.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید:

user
علی

خدا امواتش را بیامرزد و خیرات برا آخرتش و امواتش باشه حقیقتا من به وجودش افتخار میکنم

16 آذر 1401