«راویج»، روایت «صادق داوری فر» از حقیقتی که تغییر می کند

«راویج»، روایت «صادق داوری فر» از حقیقتی که تغییر می کند

«راویج»، روایت «صادق داوری فر» از حقیقتی که تغییر می کند
۱۰ آذر ۱۳۹۸

به گزارش سایت خانه مستند و به نقل از ستاد خبری سیزدهمین جشنواره بین‌المللی سینماحقیقت، در خلاصه موضوع مستند «راویج» آمده است: دو جوان با هماهنگی هم برنامه و اتفاق مشترکی را رقم می‌زنند، گروه فیلم‌سازی تصمیم می‌گیرد تا واقعیت را دوباره بازسازی کند، اما در نهایت حقیقت تغییر می کند!

این مستند که در بخش مسابقه مستندهای کارآفرینی سیزدهمین جشنواره سینماحقیقت، حضور دارد و در سال 1398 ساخته شده است با 12 مستند دیگر در این بخش به رقابت می پردازد.

عوامل تولید مستند «راویج» عبارتند از: پژوهشگر، کارگردان و گوینده متن: صادق داوری فر، تهیه کننده: مهدی مطهر، مدیرتولید:علی جانب الهی، صدابردار: تامی ایل بیگی، صداگذار: حسین ابراهیمی، تصویربرداران: مهدی آزادی، رضا عبیات، تدوینگر و نویسنده گفتارمتن: بابک حیدری، عکاس: نفیسه ظهیری ثانی، تهیه شده در: خانه مستند انقلاب اسلامی.

صادق داوری فر که دارای مدرک کارشناسی کارگردانی تئاتر است، مستندهایی چون «شیخ شوخ کاشی»، «برعکس عکس»، «فیه ما فیه»،«آقای هرتز» و« اصول بازی» را در کارنامه کاری خود دارد.

وی همچنین تاکنون افتخاراتی چون کسب جایزه بخش تجلی اراده ملی جشنواره فجر برای «شیخ شوخ کاشی»، جایزه بهترین مستند از جشنواره روحانی در قاب سینما، جایزه بهترین مستند از جشنواره رضوی برای «برعکس عکس» و جایزه بهترین صدابرداری و صداگذاری را برای مستند «آقای هرتز» از جشن مستقل خانه سینما دریافت کرده است.

*سیزدهمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم مستند ایران «سینماحقیقت» طی روزهای 18 تا 25 آذرماه 1398 به دبیری «محمد حمیدی‌مقدم» در پردیس سینمایی چارسو تهران برگزار خواهد شد.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه مستند بپیوندید:

آیکون کانال تلگرام خانه مستند

نظرات کاربران