برنامه زمانی اکران مستند «مهین» در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

برنامه زمانی اکران مستند «مهین» در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر

برنامه زمانی اکران مستند «مهین» در سی و هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر
۲۸ فروردین ۱۳۹۸

مستند «مهین» به عنوان یکی از پنج مستند ایرانی حاضر در بخش «مستند زیر ذره‌بین» سی‌و‌هفتمین جشنواره جهانی فیلم فجر برگزیده شده است.

«مهین» (Mahin) اثری به کارگردانی «محمدحسین حیدری» و تهیه کنندگی «مهدی مطهر» است که در سال ۱۳۹۷ ساخته شده و در بخش «مستند زیر ذره‌بین» حضور دارد. این فیلم پیش از این در جشنواره «سینماحقیقت» حضور داشته و حائز رتبه دوم از میان 10 فیلم برتر از نگاه تماشاگران شد.

محمدحسین حیدری به صورت تخصصی در زمینه تدوین و صداگذاری فعالیت می‌کند. از جمله کارهای او در زمینه تدوین می‌توان به «رزم‌آرا: یک دوسیه مسکوت» اشاره کرد. فیلم او در جشنواره «سینماحقیقت» دومین اثر برگزیده از نگاه تماشاگران شد.

این مستند به بررسی شخصیت پیچیده مهین قدیری اولین قاتل سریالی زن ایران می‌پردازد. گفتنی است این مستند در خانه مستند انقلاب اسلامی ساخته شده است.

برنامه زمانی اکران مستند «مهین»، روز پنجشنبه 29 فروردین ساعت 19:15 در سینما فلسطین سالن 2؛ شنبه 31 فروردین ساعت 16:30در سینما چارسو سالن 2 و سه شنبه 3 اردیبهشت ساعت 19:10در سینما چارسو سالن 3 می باشد.

«مستند زیر ذره‌بین» یکی از بخش‌های جشنواره جهانی فیلم فجر است که در چند سال اخیر مورد توجه مخاطبان قرار گرفته است. در این دوره از جشنواره جهانی فیلم فجر ۹ فیلم مستند خارجی و ۵ مستند ایرانی در بخش «مستند زیر ذره‌بین» جشنواره حضور دارند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی‌و‌هفتمین دوره جشنواره جهانی فیلم فجر از ۱۸ تا ۲۶ آوریل ۲۰۱۹ (۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ۱۳۹۸) به دبیری رضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید: