مدیران سازمان پزشکی قانونی به تماشای «کاشف» نشستند/ سه گانه «کاشف» را بسازید

مدیران سازمان پزشکی قانونی به تماشای «کاشف» نشستند/ سه گانه «کاشف» را بسازید

۰۹ شهریور ۱۴۰۰

در آستانه اکران آنلاین مستند «کاشف» با موضوع فعالیت‌های پزشکی قانونی، مدیران این سازمان با حضور در خانه مستند به تماشای «کاشف» نشستند.

به گزارش روابط عمومی خانه مستند؛ همزمان با آماده نمایش شدن مستند «کاشف» و در آستانه اکران آنلاین این مستند، دکتر حامد نائیجی – مدیر کل روابط عمومی و بین الملل سازمان پزشکی قانونی کشور، دکتر مهدی فروزش – مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، دکتر جلیل منبتی – رئیس مرکز تشخیص و آزمایشگاهی پزشکی قانونی استان تهران، دکتر محمدجواد هدایت شده – رئیس واحد تشریح مرکز تشخیصی و آزمایشگاهی استان تهران با حضور در خانه مستند ضمن تماشای «کاشف» پیشنهادات خود را برای ثبت خاطرات کارمندان این سازمان خدماتی ارائه دادند.

مستند سینمایی «کاشف» به کارگردانی حسین فریدون‌جاه و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر درباره فعالیت‌های سازمان پزشکی قانونی است، سازمانی که تاریکی حقیقت را روشن می‌کند. اما عموم مردم جامعه کمتر درباره ابعاد فعالیت این سازمان اطلاعات دارند.

در این نشست مدیران سازمان پزشکی قانونی ضمن تقدیر از عزم خانه مستند برای ساخت چنین مستندی برای اولین بار، خواستار تبدیل مستند «کاشف» به یک مستند سه گانه برای نشان دادن تمام ابعاد کاری این سازمان شدند که هر ساله بیش از دو میلیون پرونده قضائی به آن ارجاع داده می‌شوند.

براساس این گزارش، مستند سینمایی «کاشف» تازه‌ترین محصول خانه مستند است که با همکاری مرکز رسانه‌ قوه قضائیه ساخته شده و مخاطبان از روز چهارشنبه 11 شهریور ماه برای تماشای آن می‌توانند به نشانی https://khanemostanad.ir/shop/ مراجعه کنند.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید: