مهلت ارسال طرح برای مستند سازان اربعین حسینی تمدید شد

مهلت ارسال طرح برای مستند سازان اربعین حسینی تمدید شد

مهلت ارسال طرح برای مستند سازان اربعین حسینی تمدید شد
۲۸ شهریور ۱۳۹۵

فیلم‌سازان و مستند سازان اربعین حسینی سال 95 مطابق سال‌های گذشته می‌توانند با ارسال طرح‌های خود به خانه مستند انقلاب اسلامی از امکانات این مرکز برای پوشش هر چه بهتر مراسم با شکوه اربعین در کشور عراق بهره مند شوند.

خانه مستند انقلاب اسلامی مطابق سال‌های گذشته در نظر دارد تا با ایجاد امکانات برای فیلم سازان و مستند سازان حاضر در مراسم اربعین، شرایط مناسبی را برای این افراد در پوشش مراسم پیاده روی میلیونی اربعین حسینی فراهم آورد. این مرکز تلاش دارد تا با تأمین امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسب، لوازم مورد نیاز مستند سازان این حماسه با شکوه را فراهم آورد تا به خلق آثار هنری مناسب در انعکاس این رویداد تاریخی کمک کرده باشد.

بر همین اساس پیش‌تر خانه مستند انقلاب اسلامی طی فراخوانی اعلام کرده بود فیلم‌سازان و مستندسازان می‌توانند حداکثر تا روز 21 شهریور ماه به ارسال طرح‌های خود اقدام نمایند، که با اطلاعیه اخیر خانه مستند مدت این فراخوان تا دوشنبه 12 مهرماه تمدید شد.

برای ارسال طرح های خود به سامانه ارسال طرح مراجعه کرده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های ۸۸۷۸۳۶۴۵ و ۸۸۷۸۳۶۵۰ تماس حاصل کنید.