دیدار مدیران شبکه مستند با مدیران خانه مستند؛ شبکه مستند پایگاه اصلی خانه مستند می‌شود

دیدار مدیران شبکه مستند با مدیران خانه مستند؛ شبکه مستند پایگاه اصلی خانه مستند می‌شود

دیدار مدیران شبکه مستند با مدیران خانه مستند؛ شبکه مستند پایگاه اصلی خانه مستند می‌شود
۱۳ دی ۱۳۹۵

سیدسلیم غفوری و دیگر مدیران شبکه مستند با حضور در «خانه مستند انقلاب اسلامی» با مدیران این خانه دیدار کردند.

سیدسلیم غفوری مدیر شبکه، مهدی مینایی مدیر پخش، ابوالقاسم ناصری مدیر گروه تولید، فاطمه پیروزی مدیر آرشیو، مریم مظاهری مدیر طرح و برنامه، امیر محمدی رییس دفتر شبکه و مختار هوشنگی مدیر فضای مجازی شبکه مستند هفته گذشته، در خانه مستند انقلاب اسلامی حضور پیدا کردند.

در این دیدار، حسین افشار مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی، سروش موسوی مسئول آرشیو، احمد شفیعی مدیر کنترل پروژه، مهدی صدری مدیر داخلی و تجهیزات، محمد جواد حسنی دبیرخانه و دفتر، مهدی مجد فضای مجازی و سایت، فاطمه احمدی مدیر حقوقی و مالی، محمدحسین پاینده دستیار مدیریت، عطا پناهی تهیه کننده ارشد و علی نظری تهیه کننده و مسئول بررسی محتوای آثار حضور داشتند و به اشتراک نقطه نظرات خود با مدیران شبکه مستند پرداختند.

غفوری در این دیدار اظهار کرد: دوستان خانه مستند کارهای مستند بسیاری را در ۷ ماه گذشته در اختیار ما قرار دادند و همکاری خوبی بین خانه و شبکه شکل گرفته است. فلسفه برگزاری این جلسه، آشنایی مدیران شبکه و خانه با یکدیگر است تا انشالله منجر به ارتباط و همسویی بیشتر شود.

وی تصریح کرد: پایگاه اصلی همه مجموعه های تولید مستند کشور، شبکه مستند خواهد بود و ان شاءالله با برنامه ریزی مناسب، خانه مستند هم نقش جدی تری در شبکه مستند پیدا خواهد کرد.

افشار نیز در سخنانی گفت: یکی از اهداف مهم ما، ایجاد هم افزایی با شبکه مستند و یکی کردن سیاست هایمان است. انگیزه ما این است که آنچه را شما در شبکه می خواهید، ما در خانه مستند پیگیری کنیم.

وی با ابراز خرسندی از برگزاری این جلسات که منجر به فتح باب آشنایی و گفتگو بین طرفین می شود، افزود: امیدوارم این همکاری خوب و مشترک در بدنه اتفاق بیفتد و صرفا بحث های مدیریتی نباشد. نیت ما این است نیازهای شبکه مستند را شناسایی کنیم و بر اساس نقاط قوت خود، آنها را برطرف کنیم.

مدیر خانه مستند یادآور شد: در سال گذشته چیزی نزدیک به ۲۵۰ قسمت مستند و ۱۰۰ قسمت میان برنامه تولید کردیم و چرخه تولید رئالیتی شو هم در سال گذشته نزدیک به 20، 30 قسمت بوده است. می دانیم با یک اثر نمی شود تحولی ایجاد کرد و تولید انبوه باکیفیت دغدغه ما است.

در ادامه تک تک حاضران به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و بنا شد این جلسات تا رسیدن به راهکارهای عملیاتی و همکاری های مشترک ادامه داشته باشد.