محسن اسلام زاده، چهره سال هنر انقلاب در حوزه مستند شد

محسن اسلام زاده، چهره سال هنر انقلاب در حوزه مستند شد

محسن اسلام زاده، چهره سال هنر انقلاب در حوزه مستند شد
۲۶ فروردین ۱۴۰۲

محسن اسلام‌زاده کارگردان مستند، شامگاه جمعه به عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی در حوزه هنری تقدیر شد.

به گزارش سایت خانه مستند و به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، نشست شب تئاتر، موسیقی، عکس، معماری، پژوهش و ترجمه هفته هنر انقلاب، هنر متعهد به حقیقت، ۲۵ فروردین ماه با حضور چهره‌های هنری، مدیران حوزه هنری و فرهنگ و هنر کشور همراه با ضیافت افطاری ماه مبارک رمضان در حوزه هنری برگزار شد.

حمیدرضا جعفریان رئیس سازمان سینمایی حوزه هنری در بخشی از این رویداد در سخنانی کوتاهی گفت: ما در چهار بخش برگزیده داریم؛ فیلم سینمایی،سریال، انیمیشن و مستند که در بخش فیلم سینمایی قالب‌های تخصصی و هیئت انتخاب خاص داشتیم.

در ادامه این نشست و در آخرین بخش «محسن اسلام زاده» برای ساخت مستند «هیچ کس منتظرت نیست» بعنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی معرفی شد.

همچنین «محمد خیراندیش» برای کارگردانی انیمیشن «پسر دلفینی»، «حسین دارابی» برای کارگردانی فیلم سینمایی «هناس» و فیلم کوتاه «محافظ» و درنهایت «جلیل سامان» برای تولید مجموعه تلویزیونی «زیر خاکی» در این بخش به عنوان چهره‌های سال ۱۴۰۱ معرفی و تجلیل شدند.

در این بخش محسن اسلام زاده بخاطر حضور در کشور افغانستان حضور نداشت و با پیغامی ویدیویی از توجه حوزه هنری به تولیدات سال گذشته‌اش تشکر کرد.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید: