رونمایی اولین مستند سینمایی با موضوع بورس ایران به کارگردانی محمد شکیبانیا

رونمایی اولین مستند سینمایی با موضوع بورس ایران به کارگردانی محمد شکیبانیا

رونمایی اولین مستند سینمایی با موضوع بورس ایران به کارگردانی محمد شکیبانیا
۱۲ شهریور ۱۴۰۱

سهمی از آینده» اولین مستند سینمایی است که به روایت بورس ایران در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ می‌پردازد

به گزارش خانه مستند و به نقل از صدای بورس، فیلم مستند سینمایی «سهمی از آینده» با موضوع بررسی و تحلیل رویدادهای سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ بورس ایران، روز یکشنبه ۱۳ شهریور برای فعالان بورس و بازار سرمایه اکران خواهد شد.

این فیلم که پیش از این طی مراسمی در حضور هیئت‌مدیره، رییس و مدیران ارشد سازمان بورس و اوراق بهادار رونمایی شده بود، در این مراسم با شرکت مدیران عامل، اعضای هیئت‌مدیره «کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار» و «کانون نهادهای سرمایه‌گذاری» و شرکت‌های عضو این دو نهاد به نمایش در خواهد آمد.

فیلم «سهمی از آینده» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی محمد شکیبانیا است که مستندساز باسابقه سینمای ایران به شمار می‌رود و علاوه بر آثار موفق داخلی، چندین مستند برای شبکه‌های مطرح بین‌المللی نیز ساخته است. «سهمی از آینده» اولین مستند سینمایی است که به روایت بورس ایران در سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ می‌پردازد. در این دو سال، عموم مردم در سطح ملی به بورس اقبال فراوان نشان دادند و میلیون‌ها نفر وارد بازار سهام شدند.

در اکران خصوصی فیلم مستند «سهمی از آینده»، از مدیران بیش از ۶۰۰ شرکت فعال حوزه بورس و سرمایه‌گذاری از جمله شرکت‌های کارگزاری، تأمین سرمایه و سبدگردان دعوت شده است تا به تماشای فیلم بنشینند و به تبادل نظر درباره مسایل مطرح‌شده در این مستند بپردازند.

گفتنی است رؤسای سازمان بورس و اوراق بهادار در ادوار مختلف، رییس سازمان خصوصی‌سازی، اعضای هیئت‌مدیره سازمان بورس و جمعی از کارشناسان خبره بورس ایران در این فیلم به تحلیل رویدادهای بورس در مقطع تاریخی ۹۹-۱۳۹۸ پرداخته‌اند.

مستند «سهمی از آینده» پس از چند اکران خصوصی در حضور سیاست‌گذاران، مدیران و کارشناسان نهادهای متولی بازار سرمایه، برای عموم به نمایش گذاشته خواهد شد.

برای اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید: