فصل دوم «صفر تا صد» تولید شد

فصل دوم «صفر تا صد» تولید شد

فصل دوم «صفر تا صد» تولید شد
۲۴ فروردین ۱۴۰۱

به گزارش سایت خانه مستند به نقل از روابط عمومی شبکه مستند، فصل دوم «صفر تا صد» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی مسعود سلطانی ارج تولید جدید شبکه مستند در ۱۳ قسمت، تماشاگر را با مراحل تولید محصولات مختلف ایرانی آشنا می‌کند.

سلطانی ارج درباره این مجموعه مستند کوتاه گفت: مستند «صفر تا صد» آنچنان که از اسمش پیداست مراحل تولید یک محصول ایرانی را از آغاز تا پایان نشان می‌دهد و در فصل دوم مراحل تولید آیینه و میز دکوری، بیسکوییت، درب و پنجره دوجداره، جعبه کتاب، دستمال کاغذی، سوسیس و کالباس، شکلات، شیرآلات، صندلی اداری، قابلمه روحی، لیوان سرامیکی، ماهیتابه نچسب و ماالشعیر را به تصویر کشیدیم.

وی افزود: این مجموعه ۲۶ قسمتی در دو فصل تولید شد و بازیگر آن، صالح بهشتی است، میثم رازفر هم به عنوان گوینده متن «صفرتاصد» را همراهی کرده است.

سلطانی گفت: مراحل تولید غصل جدید «صفر تا صد» تمام شده و به احتمال زیاد پس از ماه مبارک رمضان در جدول پخش شبکه مستند قرار می‌گیرد.

مسعود سلطانی ارج تهیه‌کنندگی و کارگردانی این مجموعه مستند کوتاه را بر عهده دارد و از دیگر عوامل آن می‌توان به تصویربردار: علی زاهدی، راوی: میثم رازفر اشاره کرد.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید: