ویژه برنامه سینما حقیقت در شبکه مستند/ پوشش کامل اختتامیه جشنواره

ویژه برنامه سینما حقیقت در شبکه مستند/ پوشش کامل اختتامیه جشنواره

ویژه برنامه سینما حقیقت در شبکه مستند/ پوشش کامل اختتامیه جشنواره
۲۳ آذر ۱۴۰۰

ویژه برنامه تلویزیونی جشنواره «سینما حقیقت» با اجرای علیرضا صوتی، از شبکه مستند پخش می‌شود.

به گزارش سایت خانه مستند و به نقل از ارتباطات و اطلاع‌رسانی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» از 18 آذرماه و هم‌زمان با آغاز پانزدهمین جشنواره سینما حقیقت، روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

این برنامه از روز پنجشنبه 18 آذرماه به مناسبت روزهای برگزاری جشنواره «سینماحقیقت» همه روزه ساعت 16 و 30 دقیقه از شبکه مستند پخش می‌شود. بازپخش این برنامه ساعت‌های 00:00 بامداد و 12:00 روز بعد روی آنتن این شبکه می‌رود.

این برنامه به‌عنوان گزارشی از روزهای برگزاری جشنواره سینمای مستند «سینماحقیقت» با اجرای علیرضا صوتی به پوشش این رویداد سینمایی می‌پردازد که از جمله آیتم‌های آن می‌توان به گزارش تصویری کارگاه‌ها، نشست‌ها، مهمان‌ها و گفتگوهایی که در جشنواره رخ می‌دهد، اشاره کرد. همچنین این ویژه برنامه سعی دارد فیلم‌های مهم حاضر در جشنواره را به بینندگان معرفی کند.

ویژه برنامه جشنواره «سینماحقیقت» در شبکه مستند، تنها برنامه‌ای‌ست که اختتامیه این رویداد را که روز جمعه 25 آذرماه برگزار می‌شود، به‌طور گسترده و کامل پوشش می‌دهد و علاوه بر آن با برگزیدگان به مصاحبه می‌پردازد.

عوامل این برنامه عبارتند از تهیه‌کننده و کارگردان: سعید رسولی، فیلمبردار: مهدی مولایی و وحید نجف‌زاده، تدوینگر: زهره مصطفایی، مدیر تولید: میثم زرقانی، دستیار تصویربردار: علی حسین‌زاده، هماهنگی: هانیه‌سادات کشمیری.

پانزدهمین جشنواره بین‌المللی «سینماحقیقت» به دبیری محمد حمیدی‌مقدم از 18 آذرماه شروع شده و تا 25 آذرماه ادامه دارد.

جهت اطلاع سریع از آخرین اخبار مستند، به رسانه های اجتماعی خانه مستند بپیوندید: