استودیو کلاس با همکاری آپارات برگزار می‌کند: اولین دوره آموزش «ولاگ» و راه‌های کسب درآمد از آپارات

استودیو کلاس با همکاری آپارات برگزار می‌کند: اولین دوره آموزش «ولاگ» و راه‌های کسب درآمد از آپارات

استودیو کلاس با همکاری آپارات برگزار می‌کند: اولین دوره آموزش «ولاگ» و راه‌های کسب درآمد از آپارات
۰۷ دی ۱۳۹۸

استودیو کلاس برای اولین بار با همکاری آپارات سرویس اشتراک ویدئو اولین دوره آموزش «ولاگ» و راه‌های کسب درآمد از آپارات را برگزار می‌کنند.

به گزارش سایت خانه مستند و به نقل از روابط عمومی استودیو کلاس، ولاگ یک بلاگ کوتاه است که از ویدئو به عنوان محتوای اولیه استفاده می شود و ولاگر کسی است که این محتوای ویدئویی را تولید می‌کند و به افرادی که از این طریق کسب درآمد می‌کنند، اصطلاحا ولاگر گرفته می‌شود. در سال‌های اخیر بسیاری از افراد توانسته‌اند از طریق تولید محتوای تصویری به کسب درآمد از «یوتیوب» برسند که این موضوع هنوز در کشورمان به صورت گسترده آموزش داده نشده است.

به همین منظور استودیو کلاس با همکاری سرویس اشتراک ویدئوی آپارات، اولین دوره آموزشی ساخت ولاگ را در 7 موضوع محوری: «ولاگ چیست؟، چگونه ایده و موضوع ولاگ خود را پیدا کنید؟، فن بیان و اجرا، تصویربرداری با موبایل، صدابرداری با موبایل، تدوین و انتشار موثر در آپارات، اینستاگرام» برگزار می‌کند.

دوره آموزشی ولاگ

سیاوش صفاریان پور مجری و برنامه ساز، حسین کلهر مجری و ایده پرداز، امیر فتحعلیان عکاس و ولاگر، سامان نیک نژاد مدرس عکاسی با موبایل و ولاگر، مهدی جبین شناس تدوینگر، مجید آقایی صدابردار و صداگذار، امیر حسین سردبیر بخش ولاگ آپارات، کیان محمدی کارگردان تیزر و ولاگر، مدرسین نخستین دوره آموزشی ولاگ هستند که طی روزهای 12، 13 و 20 دی ماه در محل باشگاه کسب و کار دانش بنیان واقع در خیـــابـــان آزادی، خیـــابـــان حبیب الله، خیابان قاسمی، جنب جهاد دانشگاهی شریف برگزار می‌شود.

ظرفیت پذیرش هنرجویان این دوره محدود است و افراد علاقه‌مند می‌توانند تا پایان وقت اداری دوشنبه 10 دی ماه با مراجعه به سایت استودیو کلاس به نشانی studioclass.ir برای شرکت در دوره اقدام کنند.

لازم به ذکر است، به همه شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه و کانال تایید شده در آپارات اعطا خواهد شد و همچنین همه افراد شرکت کننده در اولین دوره آموزشی ولاگ مورد حمایت مادی و معنوی آپارات قرار خواهند گرفت.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه مستند بپیوندید:

آیکون کانال تلگرام خانه مستند