فصل جدید مجموعه مستند «خونه به خونه»؛ کاری از رضا فرهمند

فصل جدید مجموعه مستند «خونه به خونه»؛ کاری از رضا فرهمند

فصل جدید مجموعه مستند «خونه به خونه»؛ کاری از رضا فرهمند
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، رضا فرهمند کارگردان مجموعه «خونه به خونه» از تولید فصل جدید این مجموعه مستند خبر داد و افزود: در فصل جدید مجموعه «خونه به خونه» به جای جابجایی دو خانواده با اتفاقات محدود، چهار خانواده با دامنه بسیار وسیع تری از ماجراهای هیجان انگیز و دیدنی جابجا می‌شوند و زندگی‌های متفاوتی را در شرایط جدید تجربه می‌کنند.

فرهمند تصریح کرد: در طول این مجموعه خانواده ها تلاش می کنند با کمک هم برای امین خیاط که مجرد است همسر مناسبی پیدا کنند، و تا پایان این جابجایی ها او را که مجرد است صاحب خانواده کنند. این تلاش ها سرانجام به بار نشسته و اتفاقات خوشی را در پایان مجموعه رقم خواهد زد.

این کارگردان مستند ادامه داد: اتفاق قابل توجه دیگر در این مجموعه این است که در روزهای پایانی حضور گروه در دیَر، یک حادثه طبیعی ناگوار برای شهر رخ داد، پدیده «سیش» که پدیده ای شبیه به سونامی است، سبب ایجاد موج هایی با ارتفاع زیاد به سمت ساحل می شود که همین مسأله، تجربه جالبی برای تیم سازنده به وجود آورد؛ البته با وجود آنکه «سیش» خسارت هایی به شهر وارد کرد، همیاری مردم و تلاش آنها برای کمک به همدیگر و تسکین آلام شان در این مجموعه به تصویر درآمد.

فصل جدید مستند «خونه به خونه» که از تولیدات خانه مستند انقلاب اسلامی است، در ده قسمت و در بندر دَیِّر، در استان بوشهر تولید شده است.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه مستند بپیوندید:

کانال تلگرام خانه مستند