مهلت ثبت نام و ارسال آثار نخستین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد

مهلت ثبت نام و ارسال آثار نخستین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد

مهلت ثبت نام و ارسال آثار نخستین جشنواره تلویزیونی مستند تمدید شد
۰۹ فروردین ۱۳۹۶

دبیر نخستین جشنواره تلویزیونی مستند از تمدید مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره به ترتیب تا 15 و 17 فروردین ماه خبر داد.

به گزارش سایت خانه مستند و به نقل از روابط عمومی نخستین جشنواره تلویزیونی مستند، مهدی میرتیموری گفت: جشنواره مستند با شعار «روایت حقیقت در قاب واقعیت» به همت شبکه مستند و با هدف شناسایی و حمایت از مستندسازان جوان و مستعد، تقویت جریان فیلم مستند و همچنین ارتقای کیفی آثار مستند بهار امسال برگزار می شود.

وی با بیان این که این جشنواره سالیانه در چهار فصل برگزار می شود، افزود: شروع نخستین جشنواره تلویزیونی مستند 21 فروردین است و خرداد ماه اختتامیه فصل اول خواهد بود، موضوعات این جشنواره آزاد است و فیلم هایی با موضوعات مختلف می توانند به جشنواره ارائه شوند.

دبیر جشنواره تصریح کرد: مهلت ثبت نام و ارسال آثار به این جشنواره تمدید شده است و علاقه مندان می توانند تا 15 فروردین برای ثبت نام اقدام کنند و تا 17 همین ماه اثر خود را برای دبیرخانه جشنواره به نشانی تهران، سعادت‌آباد، میدان کاج، خیابان نهم شرقی، پلاک 26، طبقه چهارم بفرستند.

به گفته وی داوری آثار این جشنواره توسط هیئت داوران و مردم انجام می شود و داوری بخش مردمی از طریق سایت جشنواره به نشانی www.festmostanad.ir، سامانه پیامکی جشنواره و کانال های اطلاع رسانی انجام می گیرد.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه مستند بپیوندید:

کانال تلگرام خانه مستند