تقدیر شرکت کنندگان سری هفتم «ضدگلوله» از دست اندرکاران مسابقه+پیام تشکر مدیر خانه مستند

تقدیر شرکت کنندگان سری هفتم «ضدگلوله» از دست اندرکاران مسابقه+پیام تشکر مدیر خانه مستند

تقدیر شرکت کنندگان سری هفتم «ضدگلوله» از دست اندرکاران مسابقه+پیام تشکر مدیر خانه مستند
۰۳ دی ۱۳۹۶

به گزارش روابط عمومی خانه مستند انقلاب اسلامی، شرکت کنندگان سری هفتم مستند مسابقه ضدگلوله با اهدای لوح تقدیری به سازندگان این مجموعه، از ایشان تشکر کردند.

در این لوح تقدیر خطاب به گروه سازنده ضد گلوله آمده است:

گاهی اوقات فکر کردن به برخی خاطرات و افراد، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند. چه دوست داشتنی است این لبخندهای بی گاه و آن برخی خاطرات.

سلام

تلاش و جدیت شما دست اندرکاران مسابقه ضدگلوله هیچ گاه از یادمان نخواهد رفت. با پیشکش این لوح از زحمات بی دریغ شما در اجرای این رقابت مهیج، قدردانی می کنیم. ای عزیزان! برای خلق زیباترین خاطره زندگی مان سزاوار بهترین قدردانی ها هستید. سپاس از شما بابت آن خاطرات خوب.

برای تک تک شما عزیزان دل، سلامتی، بهروزی و توفیق استمرار در تهیه و نمایش چنین اتفاق های بی نظیری آرزو می کنیم.

شرکت کنندگان سری هفتم مستند مسابقه ضدگلوله:
امیر، حمید، روح الله، سید، صابر، علی، علیرضا، مرصاد، مجید، وحید

 zgolole-961003-2

همچنین آقای حسین افشار، مدیر خانه مستند انقلاب اسلامی نیز در قدردانی از این حرکت شرکت کنندگان سری هفتم مستند مسابقه ضدگلوله، پیامی به شرح زیر ارسال کردند:

بسمه تعالی

در طول همه ی سال هایی که برای مردم عزیز ایران در قالب های مختلف فیلم ساخته ایم و برای بسیاری از آن ها در جشنواره های مختلف حضور داشتیم و دیده شدیم، تا این حد در دل خود احساس موفقیت نمی کردیم که امروز به واسطه این لوح سپاسی که از دست شرکت کنندگان مستند مسابقه ضدگلوله دریافت کرده ایم در مسیرمان احساس موفقیت می کنیم.

چرا که خلاف همه ی سال های گذشته به جای اشاره به کاستی ها و کمبودها، این بار شرکت کنندگان ضدگلوله، نیمه پر لیوان را دیدند و به ما آموختند که با دیدن نیمه پر لیوان هم می توانیم از هم تشکر کنیم.

ما هم بدین وسیله از همه شرکت کنندگان و مخاطبان «ضدگلوله»، «فرمانده»، «خانه ما» و «خونه به خونه» به خاطر همراهی و همدلی صمیمانه در این سال ها، کمال تشکر را داریم.

گفتنی است مستند مسابقه ضدگلوله که نمایش آن از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است روز های زوج ساعت 22 روی آنتن شبکه مستند می رود. سری هفتم این مستند مسابقه در حال نمایش است و فینال این سری روز دوشنبه 4 دی ماه خواهد بود.

همچنین سری دوم مستندمسابقه ضدگلوله، روزهای زوج، ساعت 21 از شبکه نسیم پخش می شود که فینال این سری نیز روز دوشنبه 4 دی ماه به روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه مستند بپیوندید:

آیکون کانال تلگرام خانه مستند