بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از پشت صحنه مستندمسابقه «ضدگلوله»، کاری از خانه مستند

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از پشت صحنه مستندمسابقه «ضدگلوله»، کاری از خانه مستند

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از پشت صحنه مستندمسابقه «ضدگلوله»، کاری از خانه مستند
۰۲ مرداد ۱۳۹۶

به گزارش سایت خانه مستند و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه، ظهر امروز با حضور اهالی رسانه از مستند «ضدگلوله» بازدید کرد. سازمان هنری رسانه ای اوج امروز میزبان اهالی رسانه بود که برای اولین بار از پشت صحنه این مستند رونمایی کرد.

سردار پاکپور در حین بازدید از پشت صحنه در جمع خبرنگاران گفت: من فکر می کنم این مسابقات، میدان نشان دادن استعدادهای جوان‌هایی است که به این موضوعات علاقه مند هستند. شاید میدان‌های عملیاتی و رزمی خیلی‌ مهیا نباشد، اما همین میدان و میدان‌هایی مثل مسابقه «فرمانده» فرصت خوبی برای ایجاد تعامل نیرو است.

وی پیرامون اهمیت تولید مستند مسابقه «ضد گلوله» عنوان کرد: اینجا ما احساس کردیم دینی به جوانانی که قادر نیستند در مناطق عملیاتی حضور پیدا کنند، داریم بنابراین راهی را برایشان باز کردیم تا استعدادهای خودشان را نشان دهند و انرژی های خود را رها کنند.

سردار پاکپور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر تولید سریال، مستند و برنامه‌هایی درباره رشادت‌های فرماندهان نیروی زمینی سپاه گفت: فکر می‌کنم آنقدر این ایثارگری‌ها و رشادت‌ها زیاد است که با تولید یک یا دو برنامه نمی‌توان آنها را پوشش داد و از آنها قدردانی کرد ولیکن یکی از رسالت‌های رسانه‌های ما، چه رسانه ملی و چه سایر رسانه‌ها، تولید سریال، مستند و برنامه‌هایی از این قبیل است.

وی ادامه داد: رشادت و ایثارگری‌هایی که بچه‌های نیروی زمینی در شمال غرب و در بیابان‌های تف‌دیده جنوب شرق انجام دادند، قابل ستایش است.

بازدید سردار پاکپور از ضدگلوله

پاکپور در ادامه افزود: ما در جنوب شرق کشور در عملیات‌ها با دو موضوع جنگیدیم، موضوع تروریسم و موضوع جغرافیا. همچنین این موضوع در شمال غرب کشور هم در زمستان یا سایر فصل‌ها و در فضا و جغرافیای منحصربه‌فرد خود ادامه داشته است و ما در این شرایط باید هم با جغرافیا و هم با تروریسم بجنگیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به تولید سریال‌هایی در این زمینه بیان داشت: در حال حاضر برنامه‌ای برای تولید سریال درباره ایثارگری‌های نیروی زمینی سپاه داریم و دوستان مشغول کار هستند.

وی با اشاره به مشخص نبودن کارگردان‌های این آثار گفت: در حال حاضر کارگردانان این آثار مشخص نیستند و دوستان در حال رایزنی با کارگردان‌های مختلف برای تولید این آثار هستند. ما در این بخش کارگردان‌های زیادی داریم و باید از میان کارگردان‌های شاخص جمهوری اسلامی که مدام در تلاشند تا فرهنگ شهادت و جبهه و جنگ را به مردم نشان دهند، یکی را برگزینیم.

مستند مسابقه «ضدگلوله» پس از تجربه موفق مستند مسابقه «فرمانده» با تم رزمی ساخته می شود که این بار قوی تر از پیش به کارگردانی مهدی ماهانی و مجید عزیزی در حال تولید است.

برای اطلاع و استفاده از سایر مطالب ما، به کانال تلگرام خانه مستند بپیوندید:

کانال تلگرام خانه مستند